kingaes0@gmail.com

niedziela, 9 listopada 2014

Recenzja Mangi - "Castle Mango" 。◠‿◠。

Cześććć!

Tu znowu ja Poof!
Chciałabym wam przedstawić Arcydzieło Konohara Narise i Ogura Muku.
Manga została wydana przez Wydawnictwo Tokyo Mangasha.
Gatunek Oczywiście Yaoi (;^O^ヽ)
Ogólnie manga Opowiada o Yorozu który mieszka w hotelu, który skierowany jest przede wszystkim dla zakochanychKiedy przyjeżdża do niego ekipa, a na celu ma nakręcenie filmu dla dorosłych, spotyka się z Togame, reżyseremPierwszego dnia Yorozu zostaje poproszony o to, aby zastąpił jednego z aktorów, a jego spodnie osobiście ściąga TogameTo wydarzenie wydaje się być najgorszym doświadczeniem w życiu nastoletniego Yorozu
Manga mi się bardzo spodobała i wciągnęła✿Czekam na więcej ^^
Kreska : 8/10 Najpiękniejszy uśmiech jaki widziałam (Togame ma taki pięęękny uśmiech✿)
Fabuła : 10/10
Postacie są takie typowe jak dla mnie są spoko tylko że z jedną akcją to mnie wkurzył kolega Yorozu któremu pomaga
Sądzę że tyle wam wystarczy Papasiee Ԅ(≖‿≖Ԅ)
Togame

1 komentarz: