kingaes0@gmail.com

sobota, 15 listopada 2014

Manga "Beast Master"

Witajcie Pyśki (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚

Dziś chciałabym Wam przedstawić mangę Beast Master autorstwa Kyōsuke Motomi. 
Jest to manga z gatunku komedii, romansu. 
Powstała w roku 2006 –2007 i liczy 2 tomy. 
W Polsce została wydana przez wydawnictwo Waneko w 2014. 
Okładka 1-go tomu. 

Troszkę o fabule:
Na samym początku poznajemy Yuiko Kubozuke, która kocha zwierzęta (nawet za bardzo). Zwierzątka niestety nie odwzajemniają tego uczucia i zawsze przed nią uciekają. Pewnego pięknego dnia do klasy Yuiko przenosi się Leo Aoi, uczeń o przerażającej twarzy (dla mnie jest słodziutki <3). Po pewnym czasie Kubozuka zagaduje do Leo i poznaje go od zupełnie innej strony -  nieśmiały, wrażliwy, a zwierzeęta go po prostu kochają. Aż do czasu, gdy poczuje krew...

Hyhy♥
Pamiętajcie, to jedynie moja opinia!
Fabuła: 9/10 - Jest świetna. Dość oklepany wątek pokazany na prawdę ciekawie. (przenosi się                                         uczeń --> zapoznają się --> tru laf♥)
Kreska: 10/10 - Kocham kreskę Kyōsuke Motomi♥
Bohaterowie: 9/10 - Chyba każda postać mnie czymś zauroczyła. Potrafiłam się śmiać nawet parę minut z jakiejś wypowiedzi.

Reasumując: Jest to jedna z najlepszych mang jakie czytałam. Gdy tylko dowiedziałam się że zostanie ona wydana w formia tomikowej skakałam ze szczęścia O(≧∇≦O). Teraz Beast Master stoi na mojej półeczce, a ja mogę powiedzieć, że to jedna z moich ulubionych mang (∩▂∩)

Słodziaki ♥

Mam nadzieję, że was zachęciłam do przeczytania ;w;
Papaasie ♡^▽^♡
Munia♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz